Philips Avance Collection HR1641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Shahid Hosain 13-12-2016

Philips pro mix

Ik have been a big fan of Philips products. They have always great products. In style, in quality,and usefulness . Ik got this version last month and also at a reasonable price. The productise so good and durable. I'm totally more than satisfied.

Shahid 24-11-2016

Pro mix

I used buy earlier this product from other company and I'm always disappointed. Then I bought Philips product which served me well for 10 good years. So I bought the same product later. But the design or version is changed. Then I asked a friend for suggestions and I bought this Pro mixer The steel and other material is of better quality than the prev version. Very happy with this product. Just bought it today. Hope it's as good as before one.

Pluspunten

• Cool design
  • Handy to use

Fred Holleman 24-11-2016

Veelzijdig en zeer functioneel

Goede prijs kwaliteit verhouding , krachtig en hoog toerental, voldoet aan alle eisen en wensen die je als consument stelt aan een staafmixer

Danial 19-11-2016

Philips Avance Collection HR1641/05

Ik heb deze staafmixer gevonden in mediamarkt. Hij is vrij klein. Eten voorbereiden voor een of twee personen is geen probleem. Omdat ik alleen woon dan pas hij precies voor mij. Meestal bij andere merken zijn gewoon te groot en je moet heel veel ingooien voordat ze goed kunnen mixen. Speedtouch met turbo functie is super handig.

mpsanten 08-11-2016

Prima staafmixer en hakselaar combin

Krachtig apparaat, makkelijk schoon te maken doordat de staafmixer demontabel is. Daardoor kunnen de losse onderdelen in de vaatwasser. Nu kan ik soep maken zonder gespetter.

Gerrit Kooistra 27-12-2014

We hebben al heel wat staafmixers gehad maar hebben nu eindelijk een goeie in huis. Het apparaat voelt direct betrouwbaar en degelijk aan. Het ligt stevig in de hand en is eenvoudig te bedienen. Doordat de machine goed op massa is gaat die niet met je op de loop. Omdat ie op hoog toerental werkt en scherpe mesjes heeft is het product al heel snel voldoende fijn of gepureerd. Meestal zijn slechts enkele drukjes op de schakelaar voldoende. We hebben tot nu toe alleen de staakmixer zelf gebruikt, dus niet het bijgeleverd bakje met de grotere messen. We twijfelen er niet aan dat dit ook een goed ding is, maar hebben dat nog niet getest. De staafmixer hebben we tot nu toe met grote tevredenheid gebruikt voor de aanmaak van pastasaus, jam, gehakt, boerenkool en soep. Een echte topper ...

marlies315 15-12-2014

Een handig apparaat wat gemakkelijk verwisselbaar is zodat schoonhouden een peulenschil is. Uien snipperen gaat in een handomdraai zonder tranen in de kleine mengbakje! Geweldig om babyhapjes mee te maken, maar ook guacamole, tapenades en smoothies. Handig bij het pureren in soepen en sauzen. Helaas zijn de garde en de pureerhouder niet als losse onderdelen te verkrijgen, anders had ik die zeker nabesteld.

lilian1955 29-11-2014

Super fijne staafmixer.
Afgelopen week deze staafmixer besteld. En al vele malen gebruikt de afgelopen dagen. Ik ben zeer tevreden over deze staafmixer, en kan hem aan iedereen aanbevelen. Het gebruiksgemak en de snelheid zijn optimaal te noemen. Een heerlijke fruitsmoothie of een prakje voor mijn kleindochter zijn in een handomdraai gemaakt. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.